ח"כ נאור שירי: "המדיניות של נתניהו שערורייתית"

אסתי פלד No Comments on ח"כ נאור שירי: "המדיניות של נתניהו שערורייתית"

ח"כ נאור שירי בראיון לדוד חכם ובצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "זהו כישלון של נתניהו. זו דרך גרועה למדינה, מה היה בוער להעביר את החוק בחודש וחצי? להגיד שמדינות לא מביעות דעה בעניינים כאלו ואחרים במדינות אחרות, זה היתממות. נתניהו הגיע לנאום בקונגרס האמריקאי נגד הממשל הדמוקרטי, למרות התנהלות זאת התמיכה האמריקאית נותרה איתנה, הם הכפילו את התמיכה הצבאית"

נאור שירי. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ נאור שירי מ"יש עתיד" לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו לא אומרים למפגינים להפגין או לא, המחאה הגיעה מלמטה, מהאזרחים וכל אחד יכול לבוא להפגין. לפיד אמר שהוא בעד לבוא לנשיא עם נציגי כל הצדדים – חבל שלא הקשיבו לו. יצאתי מהכנסת להפגנת הימין הגדולה, וראיתי את הכישלון של נתניהו. זו דרך גרועה למדינה, מה היה בוער להעביר את החוק בחודש וחצי?"

"להגיד שמדינות לא מביעות דעה בעניינים כאלו ואחרים במדינות אחרות, זה היתממות. נתניהו הגיע לנאום בקונגרס האמריקאי מעל הראש של נשיא ארצות הברית וסגנו ג'ו ביידן, נגד הממשל הדמוקרטי. גם אחרי זה, למרות התנהלות זאת התמיכה האמריקאית הוכיחו האמריקאים שתמיכתם נותרה איתנה והכפילו את הסיוע הצבאי. ההצעות שהביאה הקואליציה הן אינן רגילות. יש ניסיון להקטין את האירוע, זה שינוי שיטת משטר. בגלל זה צריך הסכמה רחבה, צריך לרתום אליה את מנהיגי כל הצדדים. קשה לי להאמין לנתניהו".

האזינו:



0 תגובות